شما با عنوان مبانی و پیشینه نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان

هم اکنون فایل با مشخصه ی مبانی و پیشینه نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
کلمات کلیدی:ارزش ویژه برند داخلی سازمان,برند داخلی سازمان,مبانی و پیشینه نظری ارزش ویژه برند داخلی سازمان

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

ارزش ویژه برند داخلی سازمان

برند

تاکنون بدنه وسیعی از ادبیات موضوع جهت مشخص نمودن محدوده و فلسفه بازاریابی تبیین شده است که در تمامی آن ها برند نقش مرکزی ایفا نموده است (پالمر، 1996). از برند به عنوان نماد خوش نامی سازمان یاد می شود و این موضوع تا جایی اهمیت پیدا کرده است که صاحب نظران این حوزه، برند را صاحب شخصیت می دانند. یکی از متفکران در همین مورد شخصیت برند را هسته مرکزی و نزدیک ترین متغیر در تصمیم گیری مشتری، هنگام خرید عنوان می کند. برند به سازمان ها می گوید که چه جایگاهی در افکار عمومی، فضای بازار و نزد ذینفعان سازمان دارند، چگونه باید این جایگاه را توسعه بدهند یا آن را مدیریت کنند و در مجموع اینکه برند، آینه ای از فعالیت های سازمان نزد جامعه است (چهار بالش، 1387).

از سوی دیگر کاتلر برند را این گونه تعریف می کند: « برند یک نام، عبارت یا اصطلاح، نشانه، علامت، نماد، طرح یا ترکیبی از آن ها که هدف آن معرفی کالا یا خدمتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نمایند» (کاتلر، 1999). در حقیقت، برندسازی از سوی بسیاری از محققان بازار به عنوان یکی از قدرتمندترین استراتژی ها برای جایگاه یابی تلقی می شود که محصول را قادر می سازد تا با استفاده از مزایا و وعده ها در میان رقبای خود در اذهان مشتریان ایستادگی کند (کرافورد- ولچ، 1998). یک برند قوی سبب تمایز محصول از محصولات رقبا (لیم و اوکاس، 2001). کاهش هزینه های جستجو(آسال، 1995)، حداقل کردن خطرات و ریسک های درک شده (برتن، 1999) و ارایه کیفیت بالا از دید مشتری می گردد (اردم، 1998). از نظر کلر (2007) چیزی که به یک برند استحکام و قدرت می دهد انسجام اجزای برند است که به عنوان مثال بایستی یک تم کلی روشن و مشخصی را پشتیبانی کنند. در دیدگاه سنتی نقش برندسازی تنها متمایزسازی محصولات بوده است در حالی که امروزه به طور فزاینده ای برندها به تصویر یک سازمان وابسته بوده که این تصویر خصوصاً از طریق خدمات ایجاد می گردد، جایی که خصوصیات غیرملموس کالا به سازمان موقعیت اعتبار یافتن می دهد که خود یکی از مهم ترین شاخص های انتخاب مشتری است (پالمر، 1996). آندریاس بیرنیک و همکاران (2010) در مقاله خود تحت عنوان «چالش های برندسازی تولیدکنندگان آسیایی»، به بررسی این چالش ها و اینکه سازمان های موفق چگونه عمل کرده اند پرداخته و مشتری مداری، وجود دیدگاه بلندمدت، تمرکز بروی کیفیت نوآوری، و پیگیری و ارتباطات درون سازمانی را در جهت ارتقا برند موثر می داند. استریزاکوا و همکاران (2008) نیز در مقاله خود تحت عنوان «مفاهیم محصولات برند: توسعه یک مقیاس جهانی و ارزیابی مفهومی»، نتیجه گیری می کند که موضوع برند با مفاهیمی از جمله کیفیت، خودنمایی، گروه نمایی، داشتن توانایی ارتقا وضعیت اجتماعی، در برداشتن ارزش ها، علایق، نگرانی ها، سنت های خانوادگی و ارزش های ملی و اخلاقی ارتباط دارد.

ادامه مطلب و دریافت فایل

پاورپوینت جوشکاری تیگ:جوشکاری تیگ ,پاورپوینت جوشکاری تیگ ,دانلود پاورپوینت جوشکاری تیگ ,تجهیزات مورد نیاز در جوشکاری TIG,پاورپوینت تجهیزات مورد نیاز در جوشکاری TIG,دانلود پاورپوینت تجهیزات مورد نیاز در جوشکاری TIG,مهندسی عمران,ساختمان,سازه,پاورپوینت مهندسی ساختمان,پاورپوینت مهندسی عمران,پاورپوینت ساختمان,پاورپوینت سازه,دانلود پاورپوینت مهندسی ساختمان,دانل

پاورپوینت روش های نوین ساختمان سازی جهان (سیستم تیلت آپ):روش های نوین ساختمان سازی جهان,پاورپوینت روش های نوین ساختمان سازی جهان,دانلود پاورپوینت روش های نوین ساختمان سازی جهان,سیستم تیلت آپ,پاورپوینت سیستم تیلت آپ,دانلود پاورپوینت سیستم تیلت آپ,تاریخچه سیستم تیلت آپ,پاورپوینت تاریخچه سیستم تیلت آپ,دانلود پاورپوینت تاریخچه سیستم تیلت آپ,مهندسی عمران,ساختمان,سازه,پاورپوینت مهندسی ساختمان,پاو

بررسی ریشه یابی بزهکاری اطفال و نوجوانان:بررسی ریشه یابی بزهکاری اطفال و نوجوانان, ریشه یابی بزهکاری اطفال و نوجوانان, بزهکاری اطفال و نوجوانان

ترجمه مقاله بازدید مجدد دسته بندی cath – معماری های بازبینی شده و روشهای جدید برای مشخص کردن واگرایی (انشعاب) ساختاری در فوق خانواده ها:ترجمه مقاله بازدید مجدد دسته بندی cath – معماری های بازبینی شده و روشهای جدید برای مشخص کردن واگرایی (انشعاب) ساختاری در فوق خانواده ها,ترجمه مقاله, بازدید مجدد دسته بندی cath ,معماری های بازبینی شده , روشهای جدید برای مشخص کردن واگرایی (انشعاب),ساختاری در فوق خانواده ها

پاورپوینت تعریف برات چیست:پاورپوینت تعریف برات چیست,دانلود پاورپوینت تعریف برات چیست,پاورپوینت رایگان تعریف برات چیست,پاورپوینت مفهوم برات چیست,پاورپوینت آشنایی با مفهوم برات,دانلود تعریف برات چیست,تعریف برات چیست,پروژه تعریف برات چیست,تحقیق تعریف برات چیست,دانلود پاورپوینت رایگان تعریف برات چیست,دانلود پاورپوینت مفهوم برات چیست,دانلود پاورپوینت آشنایی با مفهوم برات,

پاورپوینت نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز):کارل راجرز,پاورپوینت کارل راجرز,دانلود پاورپوینت کارل راجرز,نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز) ,پاورپوینت نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز) ,دانلود پاورپوینت نظریه درمان مراجع ـ محوری (کارل راجرز) ,شرح حال کارل راجرز,پاورپوینت شرح حال کارل راجرز,دانلود پاورپوینت شرح حال کارل راجرز,روان شناسی,پاورپوینت روان شناسی ,دانلود پاورپوی

پاورپوینت حسابداری رفتاری:پاورپوینت ارائه کلاسی درس بررسی موارد خاص در حسابداری رشته حسابداری مقطع کارشناسی ارشد,دانلود پاورپوینت حسابداری رفتاری,تعریف حسابداری رفتاری,ضرورت حسابداری رفتاری,توسعه حسابداری رفتاری,هدف علم رفتاری و اخلاقیات در تجارت ,حسابداری رفتاری بسط منطقی نقش سنتی حسابداری,قلمروحسابداری رفتاری,کاربرد های حسابداری رفتاری,سیرتدریجی تکامل حسابداری ر

سیستمهای ترمز ضد قفل A.B.S:سیستمهای ترمز ضد قفل ABS,پروژه,پژوهش,جزوه ,مقاله,تحقیق,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود جزوه ,دانلود مقاله,دانلود تحقیق

پاورپوینت کلیسای چوپان:کلیسای چوپان,پاورپوینت کلیسای چوپان,دانلود پاورپوینت کلیسای چوپان,تاریخچه کلیسای چوپان,پاورپوینت تاریخچه کلیسای چوپان,دانلود پاورپوینت تاریخچه کلیسای چوپان,ویژگیهای کلیسای چوپان,پاورپوینت ویژگیهای کلیسای چوپان,دانلود پاورپوینت ویژگیهای کلیسای چوپان,کلیسا در استان آذربایجان شرقی,پاورپوینت کلیسا در استان آذربایجان شرقی,دانلود پاورپوینت کل

دانلود تحقیق درمورد حسابداری صنعتی:حسابداری صنعتی,کاربرد حسابداری صنعتی,حسابداری و مدیریت,انواع حسابداری,حوضه های حسابداری,تعریف حسابداری,مدیریت اقتصادی,دانلود,دانلود مقاله,دانلودت حقیق,دانلود پایان نامه,پروژه,پژوهش,مقاله,جزوه,تحقیق,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود مقاله,دانلود جزوه,دانلود تحقیق