خرید و دانلود بازاریابی الکترونیکی و مزایا و معایب آن

بازاریابی الکترونیکی و مزایا و معایب آن
کلمات کلیدی:بازاریابی الکترونیکی,بازاریابی

بازاریابی الکترونیکی به کسب درآمد، فروش محصولات و ارائه ی خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود که آغاز آن به اوایل دهه 90 برمی گردد.در ابتدا شرکت ها از بازاریابی سنتی بهره می گرفتند تا اینکه امروزه بازاریابی الکترونیکی شکل گرفت و فروش کالا و ارائه خدمات با استفاده از اینترنت انجام می شود. برای اینکه کسب و کار آنلاین ما رونق بگیرد باید به نکات بسیاری توجه داشته باشیم که در این پروژه مورد بررسی قرار داده می شود. همچنین در این پروژه انواع بازاریابی الکترونیکی و انواع ابزارهای آن شرح داده می شود و به نقش و تأثیر تیلیغات در این زمینه نیز پرداخته می شود در انتها نیز مزایا و معایب بازاریابی الکترونیکی را بررسی می کنیم.

فهرست مطالب

فصل اول: بازاریابی الکترونیکی.. 2

1-1 تاریخچه:2

1-2 بازاریابی الکترونیکی:2

1-2-1 بازاریابی اینترنتی چیست؟. 3

1-2-2 برنامه ریزی بازاریابی الکترونیک:8

1-3 جایگاه اهداف در بازاریابی الکترونیکی:8

1-3-1 مفاهیم جامع درتعیین اهداف:8

1-3-2 تعیین اهداف.. 8

1-3-3 روشن بودن و قابل اندازه‌گیری بودن اهداف.. 9

1-3-4 اهداف عمومی.. 10

1-3-5 شرایط فعلی و شرایط هدف.. 10

1-3-6 ایجاد تمایز. 11

1-3-7 بازاریابی ارتباطات.. 11

1-3-7-1 تعریف اهداف ارتباطی.. 12

1-3-7-2 جایگاه تحقیقات بازار در بازاریابی الکترونیکی:13

1-4 قوانین بازاریابی الکترونیکی:16

1- 5 قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک:23

1-5-1 قیمت گذاری چیست؟. 23

1-5-2 بازار الکترونیک... 24

1-5-3 قیمت گذاری در بازار الکترونیک... 24

1-5-4 قیمت گذاری پویا در بازار الکترونیک... 25

1-5-4-1 حراجی انگلیسی.. 26

1-5-4-2 قیمت‌گذاری معکوس در حراجیهای انگلیسی.. 26

1-5-4-3 حراجی‌ به سبک هلندی.. 27

1-5-4-4 حراجی به سبک eBay. 27

1-5-4-5 حراجیهای به سبک قیمت‌گذاری با اولین قیمت قطعی شده28

1-5-4-6 خرید گروهی.. 29

1-5-4-7 قیمت‌گذاری تبادلی.. 29

1-5-5 استراتژی‌های پیشرفته قیمت‌گذاری.. 30

1-5-5-1 قیمت‌گذاری تبعیضی.. 30

1-5-5-2 قیمت‌گذاری بر اساس تخفیف مقداری.. 32

1-5-5-3 قیمت‌گذاری دوبخشی.. 33

1-5-5-4 قیمت‌ گذاری بسته‌ ای.. 33

1-5-5-5 تبعیض قیمتی در طول زمان. 34

1-5-5-6 قیمت‌ گذاری دیوانه ‌وار. 35

1-6 تاثیر اینترنت بر بازاریابی سنتی:37

1-7 مزایای بازاریابی اینترنتی.. 40

1-8 دلایل ترک سبدهای خرید از سوی خریداران آنلاین:45

1-9 سهم موتورهای جستجو در ترافیک وب سایت های تجارت الکترونیک... 46

1-10 مشکلات برتر در تکمیل فرایند خرید. 47

1-11 معایب و مزایای خرید سنتی :48

1-12 هفتاد نکته برای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی.. 49

فصل دوم:انواع بازاریابی الکترونیکی

2-1 انواع بازاریابی الکترونیکی.. 55

2-2 انواع ابزار های بازار یابی الکترونیکی.. 56

2-2-1 ایمیل. 56

2-2-1-1 فواید استفاده از Email56

2-2-1-2 هدایت بازاریابی به وسیله Email63

2-2-1-3 چگونه یك Email هدایت شده بنویسیم؟. 65

2-2-1-4 مدیریت سرویس Email شخصی‌سازی شده66

2-2-1-5 استفاده از فضای تبلیغاتی بر روی سرویس‌های Email رایگان. 67

2-2-1-6 بازاریابی از طریق Email و پدیده SPAM.. 68

2-2-1-7 آینده بازاریابی از طریق Email70

2-2-1- 8 نتیجه‌گیری.. 72

2-2-1-9 معیارهای سنجش موفقیت در بازاریابی ایمیلی:72

2-2-2 موبایل. 77

2-2-2-1 وضعیت بازار تلفن های همراه چگونه است؟. 78

2-2-2-2 افراد از تلفن های همراه خود به چه میزان استفاده می کنند؟. 78

2-2-2-3 افراد از تلفن های همراه خود به چه منظور استفاده می کنند؟. 78

2-2-2-4 بهینه سازی موبایل. 80

2-2-2-5 جستجوهای موبایل. 80

2-2-2-6 تجارت موبایل. 81

2-2-2-7 رسانه های اجتماعی در موبایل. 81

2-2-2- 8 بازاریابی ایمیلی بر روی موبایل. 81

2-2-2-9 مزایا و معایب بازاریابی پیامكی.. 84

2-2-3 رسانه های اجتماعی.. 86

2-2-3-1 وبلاگ تجارت الکترونیک... 91

2-2-4 بازاریابی دهان به دهان:96

2-2-5 آر اس اس.. 97

2-2-6پادکست.. 98

2-2-7 نظر سنجی هایبر خط.. 98

2-2-8 محتوایچندرسانه ای.. 98

فصل سوم :تبلیغات

3-1مزیت های تبلیغات در اینترنت بر تبلیغات چاپی سنتی.. 101

3-2 مزایای تبلیغات اینترنتی.. 103

3-3 آیا از سه راهکار روانی در پیام ها و تبلیغات خود برای فروش استفاده می کنید؟. 106

فصل چهارم :مزایا و معایب یازاریابی الکترونیکی

4-1 مزایای بازاریابی الكترونیكی :110

4-2 معایب بازاریابی الکترونیکی:113

4-3 مشکلات کسب و کار آنلاین:114

4-4 ده مشکل مهم در زمینه‌ خدمات به مشتریان:121

ادامه مطلب و دریافت فایل

پاورپوینت منشور مرمت و حفظ میراث شهری کشورهای اسلامی:دانلود پاورپوینت منشور مرمت و حفظ میراث شهری کشورهای اسلامی, منشور مرمت و حفظ میراث شهری ,پاورپوینت منشور مرمت شهری,منشور مرمت و حفظ میراث شهری کشورهای اسلامی,OIC,پاورپوینت آشنایی با منشور مرمت و حفظ میراث شهری,پاورپوینت منشور مرمت و حفظ میراث شهری

پاورپوینت علل خرابی دیوارهای حائل:دیوار حائل,علل خرابی دیوارهای حائل,دیوارهای حائل,پاورپوینت علل خرابی دیوارهای حائل,دانلود پاورپوینت علل خرابی دیوارهای حائل,مقاله علل خرابی دیوارهای حائل,پروژه علل خرابی دیوارهای حائل,دانلود پروژه علل خرابی دیوارهای حائل,جزوه علل خرابی دیوارهای حائل,دانلود علل خرابی دیوارهای حائل,پژوهش علل خرابی دیوارهای حائل,دانلود پژوهش علل خرابی دیوا

مبانی و پیشینه نظری نظام نگهداشت:نظام نگهداشت,مبانی و پیشینه نظری نظام نگهداشت,پیشینه نظری نظام نگهداشت

تحقیق درباره شغل کارشناس منابع انسانی:تحقیق در مورد شغل کارشناس منابع انسانی,تحقیق در رابطه با شغل کارشناس منابع انسانی,تحقیق با عنوان شغل کارشناس منابع انسانی,تحقیق با موضوع شغل کارشناس منابع انسانی,کار کارشناس منابع انسانی چیست,وظایف کارشناس منابع انسانی,کار مدیر منابع انسانی چیست,وظایف مدیر منابع انسانی,پروژه,پژوهش,مقاله,جزوه,تحقیق,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود مق

پاورپوینت اختلال های روانی کودکان:پاورپوینت اختلال های روانی کودکان,دانلود پاورپوینت اختلال های روانی کودکان,دانلود اختلال های روانی کودکان,اختلال های روانی کودکان,تحقیق اختلال های روانی کودکان,دانلود تحقیق اختلال های روانی کودکان,پروژه اختلال های روانی کودکان,دانلود پروژه اختلال های روانی کودکان,روانشناسی,دانلود پاورپوینت,دانلود روانشناسی,دانلود پاورپوینت روانشناسی

پاورپوینت همه چیز درباره یوگا:همه چیز درباره یوگا,پاورپوینت همه چیز درباره یوگا,دانلود پاورپوینت همه چیز درباره یوگا,یوگا چیست؟,پاورپوینت یوگا چیست؟,دانلود پاورپوینت یوگا چیست؟,مبانى آئین یوگا,پاورپوینت مبانى آئین یوگا,دانلود پاورپوینت مبانى آئین یوگا,روان شناسی,پاورپوینت روان شناسی ,دانلود پاورپوینت روان شناسی,تحقیق روان شناسی,دانلود تحقیق روان شناسی,رشته روان ش

پاورپوینت اهمیت پیوند اعضاء از بیمار مرگ مغزی:پاورپوینت, اهمیت پیوند اعضاء از بیمار مرگ مغزی ,پاورپوینت اهمیت پیوند اعضاء از بیمار مرگ مغزی

مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل پوششی داده‌ها:مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل پوششی داده‌ها,مبانی نظری پایان نامه تحلیل پوششی داده‌ها,مبانی و پیشینه نظری تحلیل پوششی داده‌ها,فصل دوم پایان نامه تحلیل پوششی داده‌ها,مبانی نظری تحلیل پوششی داده‌ها,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل پوششی داده‌ها,دانلود پیشینه و مبانی نظری پژوهش تحلیل پوششی داده‌ها,تحلیل پوششی داده‌ها

بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393):بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر( مطالعه موردی کمپ راه سعادت شهرستان کرمانشاه سال 1393),,پایانامه بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر,,پایانامه ارشد بررسی شیوه های درمان اعتیاد موضوعا کمپ ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر,,دانلود پایانامه کارشناسی ارشد بررسی شیوه ها

پاورپوینت طراحی و محاسبه سوله صنعتی:دانلود پاورپوینت طراحی و محاسبه سوله صنعتی,طراحی و محاسبه سوله صنعتی,پاورپوینت طراحی سوله,پاورپوینت آشنایی با سوله های صنعتی,پاورپوینت طراحی گام به گام سوله صنعتی,پاورپوینت سوله صنعتی,پاورپوینت طراحی و محاسبه سوله صنعتی,پاورپوینت سوله